ثانیه های بهانه گیر

ثانیه های بهانه گیر
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

خدا نذار خسته شم

شنبه, ۱۵ فروردين ۱۳۹۴، ۰۳:۲۵ ب.ظ


خدایا نذار از این دنیا خسته شم دنیات داره رو سرم خراب میشه بدون عشقم نمی تونم تحمل کنم خودت خوب می دونی که کارم شده گریه کردن تو که می دونی چه حس و حالی دارم پس بدادم برس نذار بدون عشقم زندگی کنم تو که خوب می دونی دوستش دارم می خوامش. می خوام یک عمر کنارش باشم و یک عمر کنارم باشه

خدایااااااااااااااااا قسمت دادم ناامیدم نکن

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۱۵
عابر سپیده(عابر با قدم های لرزان)

نظرات  (۳)

۱۵ فروردين ۹۴ ، ۱۵:۳۷ دلتگ گل نرگس
صداى خنده هایش را مى شنوى؟؟؟
آرزو هایت را مى داند و به آنچه محال مى پندارى مى خندد!
با مطلب جمهورى اسلامى ایران هسته اى به روز هستیم.
پاسخ:
ممنون که وبلاگم سر زدی یاعلی
واقعا وبلاگتون حرف نداره

دوست داشتین پیش ما هم بیاین
پاسخ:
ممنون دوست عزیز حتما سر میزنم
:)
چ خبره ؟؟؟
من موندم بعضیا این احساسارو از کجا میارن... :)
من با وجود اینکه شعر میگمو خیلی حساسم ولی نمیتونم توی مساله عاطفی پای عقل و منطقو وسط نکشم...
خب دلبستنم ک عقل میگه نه...
:)
پاسخ:
وقتی اون شخصش پیدا بشه که واقعا دلببندی اون موقع هست که دیگه عقل نمی گه نه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی