ثانیه های بهانه گیر

ثانیه های بهانه گیر
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

دلی عاشق

پنجشنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۳، ۰۴:۲۲ ب.ظ

خداوندا دلی عاشق  دارم دلی بی تاب دارم خداوندا وجودم ترس قدم لرزان در جاده دارم نمی دانم چه باید کرد در این بی تابی دل، خداوندا نمی دانم چه باید کرد با این ترس.

خدایا خودت کمکم کن به عشقم برسم تو که خوب می دونی چه حالیم هر روز بیشتر از دیروز ترس بر وجودم غلبه می کنه ترس از دست دادنش بیشتر و بیشتر میشه، به بزرگیت قسم کمکم کن که خودت خوب میدونی چی میکشم چه دردی دارم پس کمکم کن. خدایا اگه این بندتو دوست داری یا دستمو بگیر یا نذار این همه زجر بکشم خودت تمومش کن خدایا عشقمو از تو می خوام  از تو می خوام از تو، اومدم به درگاهت پس ناامید برم نگردون. ناامید برم نگردون دلم طاقت دوریشو نداره ها خودت خوب می دونی

پس یا کاری کن که عشقم کنارم باشه وکنارش باشم یا خودت منو از دست این دنیا خلاص کن


خدایااااااااا ناامیدم نکن

اومدم دم خونت ناامیدم نکن

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۰۷
عابر سپیده(عابر با قدم های لرزان)

امید

خدا

دل

عاشق

نظرات  (۱)

سلام
وبلاگ خیلی خوبی داری
با استفاده از این سایت بازدید وبلاگت رو بالا ببرد که بهتر بشه
24ip.ir
حتما امتحان کن بازدهی خوبی داره
پاسخ:
ممنون دوست عزیز

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی