ثانیه های بهانه گیر

ثانیه های بهانه گیر
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

خدا جونم

دوشنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۲:۱۵ ب.ظ

خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

بهت گفتم عشقم  تمام دنیامه، گفتم یا نه

بهت گفتم اومدم دم خونت ناامیدم نکن، گفتم یا نه

قسمت دادم ازم نگیرش یادته که

خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

پس چراااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

داره از دستم میره، دارم زندگیمو می بازم،خداجونم می خواد به کس دیگه ای جواب مثبت بده، خدا  زندگیمو از من نگیر، عشقمو از من نگیر، می دونم بخواهی کسی نمی تونه از من بگیرتش خدا پس نخواه، از خودت عشقمو خواستم. طاقت درویشو ندارم.خدایا می دونی که بدون عشقم طاقت ندارم خداجونم به فریادم برس

خداااا جووووونم اومدم دم خونت ناامید برم نگردون

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۲/۱۴
عابر سپیده(عابر با قدم های لرزان)

خدا

زندگی

ناامید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی