ثانیه های بهانه گیر

ثانیه های بهانه گیر
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

ماهی شدن

دوشنبه, ۱ دی ۱۳۹۳، ۰۹:۵۳ ق.ظ
http://pic.photo-aks.com/photo/animals/fish/golden-fish/large/happy-golden-fish.jpg
امروز این مطلب رو جایی خوندم برام زیبا بود با خودم گفتم می خوام مثل ماهی باشم:

ماهی‌ها نه گریه می‌کنند

نه قهر و نه اعتراض !

تنها که می‌شوند

قید دریا را می‌زنند

و تمام مسیر رودخانه را

تا اولین قرار عاشقی‌شان

برعکس شنا می‌کنند !

پس می خواهم خلاف جهت زمان حرکت کنم ولی آیا می شود پس خدا خودت کمک کن نه این که خلاف جهت زمان حرکت کنم بلکه نیازی نباشد خلاف جهت زمان حرکت کنم.

خدایا امیدوارم به کرمت


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۰۱
عابر سپیده(عابر با قدم های لرزان)

خدا

ماهی

نظرات  (۱)

کودکی که از تاریکی می‌ترسد را می‌توان بخشید .

تراژدی زندگی زمانیست که مردی از روشنایی بترسد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی