ثانیه های بهانه گیر

ثانیه های بهانه گیر
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

خدا جونم کمک کن

سه شنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۳، ۱۰:۳۹ ق.ظ

خدا جونم کمکم کن طاقت ندارم خدا یا تحمل این روز ها رو بهم بده که فقط درد مونده با من خدایا تحمل این درد رو به من بده خودت خوب میدونی نبودنش حتی برای یک ثانیه هم غیرقابل تحمله چه برسه برا سه سال، خدایا بهت نیاز دارم به معجزه نیاز دارم که این درد رو تحمل کنم خدا جونم پس معجزه ای بکن که نیاز دارم شدید این زندگی بدون اون برام غیرممکنه کمکم کن تا سه سال دیگه دوام بیارم خدا جونم کمکم کن. مجبورم بسوزم وبسازم پس کمکم کن

خداااااااا جوووووونم کمکم کن بهت نیاز دارم

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۲۳
عابر سپیده(عابر با قدم های لرزان)

تحمل

خدا

زندگی

معجزه

کمک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی