ثانیه های بهانه گیر

ثانیه های بهانه گیر
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

ساده و بی ریا دوستش دارم و دلتنگشم

يكشنبه, ۱۶ فروردين ۱۳۹۴، ۰۴:۰۶ ب.ظ
من نمی تونم با متن های زیبا دوست داشتنمو ابراز کنم و از دلتنگیم بگم من خودمم با روش حرف زدن خودم با همین نحوه نوشتن ، با همین ادبیات ساده و بی ریا می گویم دوستش دارم می گویم که تحمل زندگی بدون او برایم دشوار و ناشدنیست. سر تاپایم ترس فرا گرفته منی که تا حالا از چیزی نترسیدم ولی الان ترس از دست دادن عشقم منو فرا گرفته که توان انجام کار رو از من گرفته تمرکزی دیگر روی کارهام ندارم چی میشد کنارم بود چی میشد کنارش می بودم اگه بود برای خوشبخت کردنش برای خوشبخت کردن خودم و برای خوشبختی هر دو مون برای ساختن زندگیش برای ساختن زندگیم برای ساختن زندگیمون زمین و زمان رو به هم می دوختم اگه کنارم بود و کنارش بودم دیگه هیچی نمی تونست منو بترسونه و قدم هام رو سست، بودنش باعث استوار بودنم میشد باعث محکم بودنم میشد. خدایا از خودت خواستمش اومدم دم درخونت ناامیدم نکنیا این بندتو ناامید نکنیا خدااااااا.


خدایااااااااااااااااا قسمت دادم ناامیدم نکن


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۱۶
عابر سپیده(عابر با قدم های لرزان)

خدا

خوشبخت شی

دلتنگی

دوست داشتن

کنارم

نظرات  (۱)

سلام دوست عزیز...
:) دل نوشته...
بودنش، بودنم....
باشه محکمم...!!! :)
من درکی از عشق ندارم چون عاشق نشدم...
ولی *خداجون* خودش میدونه ، تازگیا خیلی دلم میخواد ینفرو سوای بقیه دوست داشته باشم...
ولی آدمای دوروبرم مطابق میلم نیستن.... :) :) :)
*خداجونمم* کلک میزنه هی میخواد دست دلمو رو کنه ک من آدم دل بستن نیستم...
*خودشو عشقه*...
* ان شاء الله* ک شمام کنار هم تا هستین خوشبخت و خوش و موفق باشید...
*خداجون* قبول کنه دعا میکنم واستون...
پاسخ:
ممنون، شما هم ب موقع هم اون شخص رو که باید سوای بقیه دوست داشته باشید پیدا می کنید و روزگار خوشی انشالله خواهید داشت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی