ثانیه های بهانه گیر

ثانیه های بهانه گیر
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

توکل به خدا

يكشنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۳، ۱۲:۴۴ ب.ظ

چه کنم عاشقمو دلگیر ،دلگیر نه از کسی یا چیزی دلگیر از خودم، از خودم که فقط عاشقم و برای رسیدن به عشق ره به جایی نمی برم،خسته ام خسته ام  نه از کسی یا چیزی از دست خودم خسته ام که پرم از اشتباه هات مکرر.

فقط تنها امیدم کسی هست که هیچ وقت و در هیچ شرایطی تنهایم نگذاشته و میدانم که تنهایم نخواهد گذاشت خودش می داند چه در دلم هست خودش میداند که در چه وضعیتی هستم. پس میدانم که باید صبر کرد وصبوری.می دانم که خودش می داند چه خواسته ای دارم پس خوب میدانم که باید منتظر بمانم تا مرا به خواسته ام برساند.

و  جمله ای  ارامشی را  در روح و جسم من  پدیدار می کند که تمام درد ها تمام سختی و تمام دلتنگی ها را تحمل کنم و امیدوار به آینده وآن این جمله است:

آرزویت را برآورده میکند ، آن خدایی که آسمان را برای خنداندن گلی میگریاند . . .

پس با تمام توان و از اعماق قلبم می گویم

خدایا توکل به بزرگی خودت...


http://upload.iranvij.ir/image_tir91/13409506295.jpg

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۹/۳۰
عابر سپیده(عابر با قدم های لرزان)

خدا

عشق

نظرات  (۴)

سالهاست که …
در لایه های نابود اینگونه زیستنی
می گردم و ..
می گردم
تو را
و خودم را
بیگناه گم کرده ام
در خویشتنی که هر گز خوش نبود
چقدر دلم برای خواستن تنگ می شد
تا اینکه دریافتم
این زندگی
نه تویی
نه من
ما گم شده ایم
در نا کجا آباد خود ساخته ای که نشانی ندارد

اما خدا حواسش همیشه هست .

درست جایی که باید باشد.

پاسخ:
خدا هست و توکل منم به خداست ومی دانم که به خواسته ام میرساند مرا

من هرگز شکست نخورده ام

بلکه راه هایی را کشف کرده ام که به آن چیزی که می خواهم منجر نمی شوند . . .

(توماس ادیسون)

پاسخ:
اون توماس ادیسون بوده من نیستم من خودم خود خودم نه توماس ادیسون یا هر کس دیگه
ییخشید فکر کنم منظورمو بد برداشت کردید،منظورم بود اگه یه موقع دیدید شکست خوردید بدونید راهتونو اشتباه رفتید.
پاسخ:
بعضی وقت ها شکست خوردن دلیل بر اشتباه رفتن راه نیست بعضی وقت ها ادم راه رو درست می ره ولی اون راه همراه باشکسته
همه ی سختی های دنیا را میشود با یک جمله تحمل کرد: خدا میبیند...
شاااااادزی!
پاسخ:
خدا نباشه که دیگه تحمل این دنیا از غیر ممکن غیرممکن تره ولی یه  دردی هست که نمی ذاره شادزیست

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی