ثانیه های بهانه گیر

ثانیه های بهانه گیر
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

همه از من دلگیرند

سه شنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۲۷ ق.ظ

چند وقتیستـــــــــــــ همه دلگیرند از من ...

دلیل میخواهند ...

مدرک میخواهند برای غمگین بودنم ....

برای نا امید بودنم،برای تلخ شدنم ....

نگران نباشید !!!

من نه غمگینم ...نه نا امید ... نه تلخ ...

فقط مدتیستــــــــــــ که به دنبالشان میگردم ...

مدتیست که گم شده اند...

صبرم ... تحملم ... امیدهایم ... انگیزه ام ...

نمیدانم در کدام صفحه ی قصه ی سرگذشت نحسم جا گذاشتمشان...


کسی پیدایش کرد خبرم کنم مژدگانی خوبی براش دارم مژدگانی تمام دارایی من

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۰۶
عابر سپیده(عابر با قدم های لرزان)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی