ثانیه های بهانه گیر

ثانیه های بهانه گیر
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

خاطراتت

شنبه, ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۲:۵۱ ب.ظ

خانه تکانی میکنم دلم را ‎
تمام خاطراتت را ‎
تمام خواستنت ‎
تمام یادگاریهایت را ‎
ازقلبم ازذهنم ازاحساسم بیرون میکنم ‎
پاک پاک می شوم ‎
عاری ازتمام تمام تو‎
سبک می شوم ‎
آرام ، ساکت ،‌باوقار‎
روی مبل مینشینم‎
انگار دیگرنیستی ‎
به تلویزیون روشن خیره می شوم‎
جزتو نه چیزی میبنیم نه چیزی می شنوم‎
تمام من ازتو سرشاراست ‎
تمام خاطراتت برگشته اند‎
قلبم سرشارازعشقت ‎
به سختی میتپد ‎
وبازاین سوال بی پاسخ‎
من بدون توچه کنم‎
واشک امانم نمی دهد‎

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۲/۱۹
عابر سپیده(عابر با قدم های لرزان)

خواستنت

قلبم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی