ثانیه های بهانه گیر

ثانیه های بهانه گیر
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

چه کنم

شنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۳، ۰۷:۴۲ ب.ظ


خدایا چه کنم از دوریش چه کنم خودت خوب میدونی چقدر دوستش دارم ، دلم می خواد کنارش باشم وحمایتش کنم برای موفقیتش دلم می خواد محکم کنارش باشم. خودت خوب می دونی وقتی بهم کم محلی می کنه چقدر می شکنم تو اون لحظه انگار قلبم می خواد از جاش کنده بشه وقتی می بینم عامل خندش کس دیگه ای چقدر حسودیم میشه آره از اینکه می خنده واقعا خوشحال میشم هر وقت شادیش رو می بینم دلم آروم می گیره ولی به اینکه کس دیگه ای عامل اون خنده هست حسودیم میشه  میدونم حسادت خوب نیست ولی خوب اینجور هست متاسفانه، خدایا به بزرگیت قسمت می دم کمکم کن کاری کن که کنارش باشم کاری کن کنارم باشه می دونم می تونی اومدم دم خونت ناامیدم نکنیا. کمکم کن نذار نا امید برگردم از دم خونت.  در ضمن عشقمو هم سپردم دست خودت حواست خدا بهش باشه کمکش کن برای رسیدن به خواستش کمکش کن 



خدایااااااااااااااااا قسمت دادم ناامیدم نکن

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۲۳
عابر سپیده(عابر با قدم های لرزان)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی